Deze plug-in hybride Porsche Cayenne heeft 670 pk!

Gepubliceerd op: 13 augustus 2019

De aandrijflijn

De aandrijflijn van de Cayenne Turbo S E-Hybrid bestaat uit een 4,0-liter V8-biturbomotor met 550 pk en een in de achttraps Tiptronic S transmissie geïntegreerde elektromotor met 136 pk. Het systeemkoppel bedraagt een slordige 900 Nm. Beide carrosserievarianten hebben slechts 3,8 seconden nodig om 100 km/u te bereiken en de topsnelheid komt uit op 295 km/u. Volledig elektrisch rijden kan ook tot maximaal 40 kilometer en met een maximum snelheid van 135 km/u. Porsche Cayenne Turbo S E Hybrid 2019 Porsche Cayenne Turbo S E Hybrid 2019

Accupakket

Het benodigde accupakket is verwerkt onder de bagageruimte en heeft een capaciteit van 14,1 kWh. De batterij is binnen 2,4 uur op te laden met een standaard 7,2 kW onboard AC-lader met een output van 400 volt. Met een regulier stopcontact (230 volt) duurt het opladen ongeveer zes uur. Bekijk alle facts en figures in onderstaande infographics. Porsche Cayenne Turbo S E Hybrid 2019

Dit is standaard

De Cayenne Turbo S E-Hybrid en Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé zijn standaard uitgerust met het stabilisatiesysteem Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC), Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) en het krachtige remsysteem Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB). Ook standaard zijn 21-inch Aero-wielen (22-inch optioneel) en een Sport Chrono Package. Vergeten we bijna de luchtvering Porsche Active Suspension Management (PASM) te vermelden, want ook dát is standaard.

Prijs

De Cayenne Turbo S E-Hybrid is verkrijgbaar vanaf 190.400 euro, de Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé vanaf 194.200. Porsche Cayenne Turbo S E Hybrid 2019
Porsche Cayenne Turbo S E Hybrid Porsche Cayenne Turbo S E Hybrid Het bericht Deze plug-in hybride Porsche Cayenne heeft 670 pk! verscheen eerst op ZERauto.nl.