Maxus eDeliver 9 biedt rijbereik tot ruim 350 km

Gepubliceerd op: 09 maart 2021
De Maxus eDeliver 9 is een aanvulling op de recent geïntroduceerde compacte Maxus eDeliver 3. Bij de volledig elektrische Maxus eDeliver 9 is te kiezen uit twee lengte- en twee hoogtevarianten. Er is verder te kiezen uit laadvolumes van 9,7 tot 12,95 m3 en laadvermogens van 830 tot 1.350 kg. Opvallend is het hoge trekvermogen voor een elektrische bedrijfsauto: de Maxus eDeliver 9 kan namelijk aanhangers tot 1.500 kg (geremd) trekken.

Ook Chassis Cabine en Dubbelcabine

Na de zomer van 2021 volgen naast deze gesloten bestelwagen variant ook nog de Chassis Cabine, Dubbelcabine en begin 2022 een personenversie. Kortom een enorm compleet productprogramma.

Bij eDeliver 9 keuze uit vier accuvarianten

Maxus biedt voor de eDeliver 9 keuze uit vier accuvarianten: 52, 65 (na de zomer voor de Chassis voorbestemd, exacte specs volgen later dit jaar) 72 en 89 kWh. Kopers kunnen daarmee de gewenste accucapaciteit perfect op het dagelijkse gebruik en rijafstanden afstemmen. 

Actieradius tot ruim 350 km

Met de grootste accu van 89 kWh bedraagt de actieradius 296 km WLTP-gecombineerd. Met de versie van 72 kWh is dat 236 km en met de 52 kWh accu zijn dat nog steeds 186 reële kilometers. Ga je er alleen mee in de stad rijden, dan heeft de eDeliver 9 een actieradius van 237 tot zelfs ruim 350 km! 

3-faselader AC én standaard DC snelladen

Alle Maxus bestelwagens zijn altijd standaard voorzien van zowel AC- als DC-laders. De Maxus eDeliver 9 is voorzien van een on-board 3-fase AC-lader. Daarmee kan met 11 kWh worden geladen. Snelladen (DC) kan met 52 kW/h tot zelfs ruim 80 kW/h bij de grootste accu. Alle accu’s zijn in ongeveer drie kwartier voor ca. 80 % op te laden.

eDeliver 9 in juni 2021 leverbaar

Vanaf juni 2021 is deze nieuwe 100% elektrische Maxus eDeliver 9 beschikbaar bij het professionele Maxus-dealernetwerk op meer dan 25 locaties in Nederland te vinden op www.MaxusMotors.nl  Het bericht Maxus eDeliver 9 biedt rijbereik tot ruim 350 km verscheen eerst op ZERauto.nl.